Seminář se zabývá návrhovými vzory (design patterns) a jejich použitím při vývoji software. Podstatná část semináře bude věnována samostatné práci studentů při zpracování a prezentaci konkrétních návrhových vzorů a jejich použití.
Předpokladem smysluplného absolvování předmětu je důkladná znalost objektově orientovaného programování (C++, C#, Java) a déledoběj ší praktická zkušenost s programováním, tj. předmět není určen pro ty, kteří teprve nedávno objektově orientované programování začali používat.
Seminář se zabývá návrhovými vzory (design patterns) a jejich použitím při objektovém návrhu a vývoji udržovatelného software. Většinová část semináře bude věnována samostatné práci studentů při zpracování a prezentaci konkrétních návrhových vzorů a jejich použití.
Seminář je určen zejména pro studenty 3. ročníku Bc. studia, příp. Mgr. studia. Pro studenty 2. ročníku je seminář vhodný pouze v případě déledobější hlubší znalosti nějakého objektově-orientovaného jazyka. Před zápisem předmětu je nutné mít dostatečně zvládnutý alespoň jeden z jazyků C++ / C# / Java.