Charles Explorer logo
🇨🇿

Herní middleware

Předmět na Matematicko-fyzikální fakulta |
NSWI160

Sylabus

Unreal Engine 4

● Přehled součástí engine

● Animation

● Blueprints

● Fyzika

● Behavior Trees

Unity3D

● Přehled součástí engine

● Prefabs

● Fyzika

● Animace, Tweening

● Pluginy

Phaser (WebGL)

● Spritesheety, Animace, Tweening

● 2D Fyzika

Prototypování herních mechanik

Anotace

Používání nástrojů specifických pro tvorbu počítačových her má v odvětví dlouholetou tradici. Dnes již prakticky

žádné studio nevyvíjí hry bez podpory software třetích stran. Kurz má dvě části. V té první si představíme nejběžněji používané herní engines a frameworky vhodné pro tvorbu jak indie her, tak velkých AAA herních titulů (Unreal

Engine 4, Unity3D a Phaser). V druhé pak s jejich pomocí budeme vytvářet vlastní malé hry, u kterých se budeme soustředit na prototypování různých herních mechanik.