- herní engine, herní smyčka, Unity engine
- prostředí Unity, projekt, okno Hierarchie, okno Inspektor, okno Editoru scény, okno Assets, spuštění hry
- sestavení projektu
- tvorba a editace scény, herní objekty, komonenty, komponenta transform, komponenta RigidBody
- skripty, komponenta skript, metody Start(), Update(), FixedUpdate(), parametry skriptu, vyhledání herního objektu
- pohyb herního objektu, ovládání - klávesnice, myš
- kamera a její pohyb, pohled první osoby, pohled(y) třetí osoby
- detekce kolizí - kolider, trigger
- Assets
- prefab
- ray-casting
- přehrávání zvuku
- práce s resources, přidání, přístup ze skriptu
- přenos Assets mezi projekty
- uživatelské rozhraní, Canvas, komponenty pro ovládání
- scény - přechod na jinou scénu, persistentní data
- spoje (joint)
- částicové systémy
Základní principy počítačových her. Práce s editorem Unity, tvorba jednoduchých her.
Vlastní práce i příprava a realizace výuky.