Charles Explorer logo
🇨🇿

Vývoj počítačových her - pro učitele

Předmět na Matematicko-fyzikální fakulta |
NUIN018

Sylabus

- herní engine, herní smyčka, Unity engine

- prostředí Unity, projekt, okno Hierarchie, okno Inspektor, okno Editoru scény, okno Assets, spuštění hry

- sestavení projektu

- tvorba a editace scény, herní objekty, komonenty, komponenta transform, komponenta RigidBody

- skripty, komponenta skript, metody Start(), Update(), FixedUpdate(), parametry skriptu, vyhledání herního objektu

- pohyb herního objektu, ovládání - klávesnice, myš

- kamera a její pohyb, pohled první osoby, pohled(y) třetí osoby

- detekce kolizí - kolider, trigger

- Assets

- prefab

- ray-casting

- přehrávání zvuku

- práce s resources, přidání, přístup ze skriptu

- přenos Assets mezi projekty

- uživatelské rozhraní, Canvas, komponenty pro ovládání

- scény - přechod na jinou scénu, persistentní data

- spoje (joint)

- částicové systémy

Anotace

Základní principy počítačových her. Práce s editorem Unity, tvorba jednoduchých her.

Vlastní práce i příprava a realizace výuky.