Úlohy vyrůstající z reálných situací. Otevřené úlohy. Řešení úloh a tvoření úloh.
Topics: Number and numerical operations, relationship whole - part, relationships, data handling, geometry.
Looking for context which are suitable for teaching a particular topic.
Real-life problems. Open problems. Problem solving and problem posing.
Obsah vzdělávání jako systém propedeutik. Tématické okruhy: Čísla a početní operace; Vztah celek - část; Závislosti; Práce s daty; Geometrie.Vyhledávání prostředí stimulujících probírání určitého tématu (a naopak - které téma je vhodné probírat v určitém prostředí).Úlohy vyrůstající z reálných situací.
Otevřené úlohy. Řešení úloh a tvoření úloh.
Kurz bude zaměřen na přípravu studentů na vstup do učitelské praxe.
Budeme se snažit propojit a doplnit poznatky dosažené v průběhu dosavadního studia matematiky a didaktiky matematiky ve studenty vybraných oblastech a získat ucelený pohled na matematické vzdělávání v 1.-5. ročníku ZŠ. Studenti by si měli ujasnit přínos jednotlivých tématických okruhů a jejich provázanost.