27. 2.
Landeskunde (Berlin)
Skloňování stupňovaných přídavných jmen po některých zájmenech a číslovkách 1. 3.
Landeskunde (Berlin)
Elativ - Vyjadřování českého jeden z … - Předložky s 2. pádem - 6. 3.
Landeskunde (Deutschland)
Způsobové věty je - desto 8. 3.
Arbeitsmarkt
Opakování gramatiky: Nahrazování vedlejších vět s dass a damit infinitivní konstrukcí
Nová gramatika: Infinitiv – Nahrazování vedlejších vět s (an)statt ... dass a ohne ... dass infinitivní konstrukcí 13. 3.
Arbeitsmarkt
Nahrazování vedlejších vět s (an)statt ... dass a ohne ... dass infinitivní konstrukcí 15. 3.
Arbeitsmarkt
Slovesa (sich) ändern - austauschen - tauschen - umtauschen - wechseln 20. 3.
Arbeitsmarkt
Opakování gramatiky: Číslovky základní – Číslovky řadové – Zlomky 27. 3.
Landeskunde (Die Schweiz)
Opakování gramatiky: Slovesa s předponou neodlučitelnou a slovesa s předponou odlučitelnou
Nová gramatika: Číslovky základní – Zpodstatnělé číslovky 29. 3.
Landeskunde (Die Schweiz)
Označování královských rodů a panovnických jmen – Další příklady užití řadových číslovek 3. 4.
Landeskunde (Die Schweiz)
Slovesa s předponou dílem odlučitelnou a dílem neodlučitelnou 5. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Opakování gramatiky: Časové věty – Skloňování přídavných jmen v množném čísle 10. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Nová gramatika: Časové věty 12. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Další příklady skloňování zájmen a přídavných jmen v množném čísle 19. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 24. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Slovesa anwenden – ausnutzen – benutzen – gebrauchen – nutzen – verwenden 26. 4.
Brüder Grimm: König Drosselbart
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 15. 5.
Drei Wünsche (nach J. P. Hebel)
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 3. 5.
Rotkäppchen – eine moderne Geschichte
Opakování gramatiky 10. 5.
Opakování
Opakování gramatiky
Zkouškové období
Závěrečný písemný test
Dokončení výkladu gramatického učiva podle probíraného cyklu učebnic. Opětné prohloubení a rozšíření komunikačních schopností. Prohlubování stylistických doveností. Práce s delšími texty.
Vytvoření jazykové kompetence umožňující dlouhodobou studijní stáž v některé z německy mluvících zemí.