27. 2.
Landeskunde (Berlin)
Skloňování stupňovaných přídavných jmen po některých zájmenech a číslovkách 1. 3.
Landeskunde (Berlin)
Elativ - Vyjadřování českého jeden z … - Předložky s 2. pádem - 6. 3.
Landeskunde (Deutschland)
Způsobové věty je - desto 8. 3.
Arbeitsmarkt
Opakování gramatiky: Nahrazování vedlejších vět s dass a damit infinitivní konstrukcí
Nová gramatika: Infinitiv – Nahrazování vedlejších vět s (an)statt ... dass a ohne ... dass infinitivní konstrukcí 13. 3.
Arbeitsmarkt
Nahrazování vedlejších vět s (an)statt ... dass a ohne ... dass infinitivní konstrukcí 15. 3.
Arbeitsmarkt
Slovesa (sich) ändern - austauschen - tauschen - umtauschen - wechseln 20. 3.
Arbeitsmarkt
Opakování gramatiky: Číslovky základní – Číslovky řadové – Zlomky 27. 3.
Landeskunde (Die Schweiz)
Opakování gramatiky: Slovesa s předponou neodlučitelnou a slovesa s předponou odlučitelnou
Nová gramatika: Číslovky základní – Zpodstatnělé číslovky 29. 3.
Landeskunde (Die Schweiz)
Označování královských rodů a panovnických jmen – Další příklady užití řadových číslovek 3. 4.
Landeskunde (Die Schweiz)
Slovesa s předponou dílem odlučitelnou a dílem neodlučitelnou 5. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Opakování gramatiky: Časové věty – Skloňování přídavných jmen v množném čísle 10. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Nová gramatika: Časové věty 12. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Další příklady skloňování zájmen a přídavných jmen v množném čísle 19. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 24. 4.
Die deutschen Medien im 21. Jahrhundert
Slovesa anwenden – ausnutzen – benutzen – gebrauchen – nutzen – verwenden 26. 4.
Brüder Grimm: König Drosselbart
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 15. 5.
Drei Wünsche (nach J. P. Hebel)
Vazby sloves, podstatných a přídavných jmen 3. 5.
Rotkäppchen – eine moderne Geschichte
Opakování gramatiky 10. 5.
Opakování
Opakování gramatiky
Zkouškové období
Závěrečný písemný test
Completing the presentation of grammar according to the textbook. Further improvement of communication skills.
Improving stylistic skills. Work with longer texts.
Establishing language competence enabling students a long-term study in a German speaking country.