Seznámení s významem plavání. Nácvik a zdokonalování základních plaveckých dovedností s využitím plaveckých pomůcek (destičky, pontony, "nudle", packy, ploutve, pásy, plavecké brýle, míče apod.).
Metodika nácviku a nácvik techniky plaveckých způsobů - prsa, znak, kraul - využití plaveckých pomůcek. Korekce dříve fixovaných chyb.
Nácvik startovního skoku a základních obrátek. Hry a jiné činnosti ve vodě s cílem rozšířit škálu plaveckých dovedností (využití plaveckých pomůcek - viz. výše).
V praktických hodinách působit na zvyšování kondice studentů - rozvoj vytrvalosti a síly s uplatněním tréninkových metod, při jejichž používán í se studenti učí sledovat svoji TF, čas zátěže, odpočinek, výkon za pomoci nástěnných stopek. Seznámení s bezpečností a hygienickými zásadami při výuce plavání.
Záchrana tonoucího a dopomoc unavenému plavci. První pomoc u vody.
Resuscitace. Zápočtové požadavky - 80% účast na výuce, průběžné aktivní plnění výukových a výcvikových úkolů, praktické požadavky - zvládnutí startovního skoku, provedení záchrané akce, uplavat 200m souvisle bez přerušení a v průběhu plavání této tratě uplavat od plaveckého způsobu kraul, znak a prsa minimálně 25m v libovolném pořadí.Každý student při plnění zápočtových požadavků plave samostatně v oddělených drahách.
Seznámení s významem plavání. Nácvik a zdokonalování základních plaveckých dovedností s využitím plaveckých pomůcek (destičky, pontony, "nudle", packy, ploutve, pásy, plavecké brýle, míče apod.).
Osobní zdokonalovací výcvik plaveckých způsobů prsa, znak a kraul s opětovným využitím plaveckých pomůcek. Korekce dříve fixovaných chyb.
Nácvik startovního skoku a základních obrátek.Seznámení s metodikou nácviku jednotlivých plaveckých způsobů s využíváním pomůcek. Působení na plaveckou kondici pomocí tréninkových plaveckých metod a s využitím plaveckých pomůcek a časoměrného zařízení, hlavně vytrvalosti a síly,