Koncepce gymnasticky v Rámcovém vzdělávacím programu - základy gymnastiky, rytmické a kondiční formy gymnastiky (kompetence, očekávané výstupy, učivo - činnosti ovlivňující zdraví, úroveň pohybových dovedností, činnosti podporující pohybové učení). Konkretizace výuky gymnastiky v Školním vzdělávacím programu.
Rytmick á gymnastika s převažujícím estetickým účinkem.
Hudebně pohybová výchova.
Cvičení bez náčiní (chůze, běh, taneční kroky, skoky, obraty, cvičení rovnováhy). Rozvíjení pohybového motivu.
Cvičení s náčiním, základy moderní gymnastiky.
Taneční výchova (lidové a společenské tance, country dances, taneční styly současnosti)
Teoretická základy pohybové skladby (historie pohybové skladby, složky, výběr pohybových prostředků, věkové zákonitosti, sportovní druhy pohybové skladby, pohybová skladba v aplikované tělesné výchově).
Hudebně pohybové vztahy.
Prostorová choreografie.
Pohybová skladba bez náčiní, využití náčiní a nářadí. Akrobatická cvičení.
Tvorba pohybové skladby.
Concept of gymnastics in Framework Education Programme and concretization of gymnastics in School Education Programme. Rhythmic gymnastics - music and physical education, exercise without and with hands apparatus, dancing.
Group performance.