Úvod, organizace kurzu, představení vyučující. Diskurzivní pojetí VV.
Návštěva výstavy, studium její koncepce.
Plánování výtvarných činností v návaznosti na zkušenosti z výstavy; diskuse; výběr dvou úkolů.
Tvorba + dokumentace tvorby.
Tvorba + dokumentace tvorby.
Tvorba + dokumentace tvorby.
Portfolio jako nástroj reflexe. Kreativita.
Samostatná příprava portfolia/výstavy, individuální konzultace.
Samostatná příprava portfolia/výstavy, individuální konzultace.
Závěrečná prezentace.
Kurz se zaměřuje na otázky komunikace učitele s rodiči, vedením školy, ale také veřejností a dětmi samotnými, o procesu a produktu dětské výtvarné práce. Pomáhá studentům docenit význam zájmu rodičů a dalších skupin lidí se vztahem ke školní výchově o proces a produkt dětské výtvarné práce.
Seznamuje studenty se zásadami a potencialitami dobře provedené prezentace a předkládá principy prezentace práce v tradičních a nových médiích.