Charles Explorer logo
🇬🇧

Building and Designing Multimedia Applications

Class at Faculty of Education |
OB1319603

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

ZÁKLADNÍ POJMY

·     Multimediální aplikace

·     Koncepce tvorby multimediálních aplikací

·     Audiovizuální tvorba

VLASTNOSTI MULTIMEDIÁLNÍCH APLIKACÍ A JEJICH UPLATNĚNÍ

·     Zdroje multimediálních dat a možnosti jejich zpracování

·     Druhy multimediálních aplikací 

·     Uplatnění multimédií v praxi

HARDWARE A SOFTWARE PRO ZPRACOVÁNÍ MULTIMEDIÍ

·     Snímací a nahrávací zařízení - statický obraz, video, zvuk

·     Zařízení pro prezentaci

·     Editory a střižny, nelineární střih videa

·     Práce se střižnami a animačními nástroji

·     Charakteristika specializovaných programů pro rozšířenou realitu, práci s prostorovým zobrazením

MULTIMEDIÁLNÍ APLIKACE

·     Užití ve vzdělávání

·     Základní postupy a pracovní návyky při přípravě a realizaci multimediálních projektů

Konečná úprava, adjustace a distribuce

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Posláním studijního předmětu Tvorba a design multimediálních aplikací je v návaznosti na předmět zaměřený na multimediální systémy vybavit studenty potřebnými vědomostmi a dovednostmi v oblasti návrhu a tvorby multimediálních aplikací z hlediska technologického, tvůrčího a provozního, a tím u nich rozvinout základní způsobilost ve směru vytváření a využívání multimediálních aplikací.

Předmět je obsahově orientován na technické a programové prostředky pro tvorbu multimediálních aplikací a pochopení jejich specifik a funkčních možností. Obsahová témata se týkají oblastí audiovizuální tvorby, zpracování obrazového a digitálního signálu, vývojových prostředí pro multimediální aplikace, záznamu, reprodukce a zpracování multimediálních dat, možností a způsobů využití programového vybavení pro zpracování zvuku a obrazu, možností a způsobů tvorby multimediálních aplikací. Předmět se svou orientací rovněž úzce dotýká oblastí prostorového zobrazování, 3D grafiky a rozšířené reality.