1. Seznámení studentů s:
- teorií projektového vzdělávání a výchovy
- plánováním projektu
- realizací projektu, prezentací a výstupy projektu
- hodnocením projektu, typologií projektů
- cíli a základními principy projektového vzdělávání a výchovy
- úskalím vzdělávání a výchovy, dělením projektů evironmentálního vzdělávání a výchovy
- metodikou tvorby projektů. 2. Ve cvičení k dané problematice:
- týmové řešení projektů
- zařazení environmentálních projektů do školních plánů environmentálního vzdělávání
- zařazení vybraných aktivit do environmentálních výchovných projektů. 3. Studenti samostatně vypracují a prezentují konkrétní modelový projekt environmentálního vzdělávání a výchovy pro školní praxi nebo mimoškolní aktivity .
Studenti se seznámení s teorií tvorbou projektového vzdělávání a výchovy, plánování projektu, realizací projektu, prezentací a výstupy projektu, hodnocením projektu, typologií projektů, cíli a základními principy projektového vzdělávání a výchovy, s úskalím vzdělávání a výchovy, dělením projektů evironmentálního vzdělávání a výchovy, metodikou tvorby projektů. Ve cvičení - týmové řešení projektů, zařazení environmentálních projektů do školních plánů environmentálního vzdělávání, podmínky pro úspěch projektu, hry jako výchovný prostředek, zařazení vybraných aktivit do environmentálních výchovných projektů.
Studenti samostatně vypracují konkrétní modelový projekt pro školní praxi nebo mimoškolní aktivity a prezentují ho.