1. Počáteční vzdělávání (členění podle ISCED).
2. Propojení počátečního a dalšího vzdělávání.
3. Další vzdělávání : (občanské, zájmové, odborné, tj. například \"druhá šance\", rekvalifikace apod.)
4. Zvláštní skupina dalšího odborného vzdělávání, tj. další prohlubování, rozšiřování, inovace v rámci jasně vymezené profese.
5. Instituce pro vzdělávání dospělých např. soukromé organizace, podniky, školy, NNO.
6. Specifické formy vzdělávání dospělých realizované v různých obdobích života.
7. Pedagogicko-psychologická specifika vzdělávání dospělých.
8. Specifické metody vzdělávání dospělých.
9. Teoretická výuka je doplněna exkurzemi a stážemi ve vybraných vzdělávacích zařízeních.
The content is oriented on following thematic spheres:
1. Initial education (classification according to ISCED);
2. Initial and further education linkage;
3. Further education: (citizenly, special interests, professional, that is for example second chance, retraining and so on)
4. Special groups of further vocational education, that is further deepening, broadening, innovation in the area of clearly specified profession;
5. Adult education institutions for example private organizations, enterprises, school;
6. Specific forms of adult education implemented in various periods of life.
7. Pedagogical-psychological specification in adult education;
8. Specific methods of adult education.
9. Theoretical education is completed by educational excursions and placement in selected educational institutions.
Obsah je zaměřen na následující tématické okruhy.1. Počáteční vzdělávání (členění podle ISCED).2. Propojení počátečního a dalšího vzdělávání.3. Další vzdělávání : (občanské, zájmové, odborné, tj. například "druhá šance", rekvalifikace apod.)4. Zvláštní skupina dalšího odborného vzdělávání, tj. další prohlubování, rozšiřování, inovace v rámci jasně vymezené profese.5. Instituce pro vzdělávání dospělých např. soukromé organizace, podniky, školy, NNO.6. Specifické formy vzdělávání dospělých realizované v různých obdobích života.7. Pedagogicko-psychologická specifika vzdělávání dospělých.8. Specifické metody vzdělávání dospělých.9. Teoretická výuka je doplněna exkurzemi a stážemi ve vybraných vzdělávacích zařízeních.
V průběhu výuky se studenti seznámí s různým členěním vzdělávání dospělých, aby dobře pochopili jeho rozsah, funkce a cíle jednotlivých segmentů.