Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru
Programování 3D aplikací OpenGl 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace 3D Grafické editory
Možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky
Cinema 4D
Úvod - orientace v 3D prostoru (otočeni, přiblížení, pohledy, ortogonálni, perspektivní zobrazeni), transformace, grafická primitiva, rendering
Základy modelování - boolean, loft, extrude, polygon mesh modeling
Textury - materiály, bitmapové textury, tvorba textury, pokročilé materiály
Osvětlen í - typy světel, barevné filtry, stíny, světelné atributy materiálu
Rendering - pokročilé nastaveni renderingu, pluginy, síťový rendering
Kamera - typy kamer, pohyb kamery, parametry kamery
Animace - klíčové snímky, animace po křivce
Pokročilé modelovací metody - částicové systémy, atmosférické efekty
Posláním předmětu Praktikum z grafického software - technologie je poskytnout studentům v návaznosti na základní předmět Počítačová grafika možnost prohloubit vědomosti a dovednosti z oblasti počítačové grafiky orientované na specifické technické a programové vybavení, a to z pohledu zdůrazňujícího technické, technologické, praktické a provozní aspekty problematiky. Cílem předmětu je osvojení příslušných dalších poznatků a rozvinutí kompetencí studentů pro práci s grafickými daty na počítači, včetně volby a ovládnutí příslušných zařízení či programů pro práci s grafikou a pochopení jejich specifik a funkčních možností.
Předmět se orientuje na prohloubení vědomostí a dovedností studentů v oblasti pokročilé 2D grafiky a 3D grafiky, konkrétně pak technologicko-praktických předpokladů pokročilých možností a způsobů využití vybraných rastrově a vektorově orientovaných grafických editorů a dalších specializovaných programů pro úpravu parametrů grafických souborů a prezentaci grafických informací, včetně předtiskové úpravy.