MAKROEKONOMICKÉ POLITIKY
MODEL AGREGÁTNÍ POPTÁVKY A NABÍDKY
PROBLEMATIKA SPOTŘEBITELE
PODNIKÁNÍ
PROBLEMATIKA FIRMY
PROBLEMATIKA VEŘEJNÉHO SEKTORU
MANAGEMENT
PERSONÁLNÍ MANAGEMENT
ŠKOLSKÝ MANAGEMENT
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\n- Basic concept of Macroeconomis
- Macroeconomy Policies
- Model of Macroeconomis Demand and Offer
- Theory of Consumer
- Theory of Business
- Theory of Public Sector
- Management - history, personal management, school management
\r\n
","inLanguage":"en"}]}
ZÁKLADNÍ MAKROEKONOMICKÉ POJMY MAKROEKONOMICKÉ POLITIKY MODEL AGREGÁTNÍ POPTÁVKY A NABÍDKY PROBLEMATIKA SPOTŘEBITELE PODNIKÁNÍ PROBLEMATIKA FIRMY PROBLEMATIKA VEŘEJNÉHO SEKTORU MANAGEMENT PERSONÁLNÍ MANAGEMENT
ŠKOLSKÝ MANAGEMENT
Cílem studijního předmětu Management a ekonomika je dosáhnout u studentů základní orientace v ekonomických podmínkách a charakteristikách národního hospodářství v ČR i EU a současně v podmínkách rozhodování spotřebitele či podnikatelského subjektu a to z pohledu ekonomického, manažerského i marketingového. Předmět poskytuje náhled na problematiku veřejného sektoru, specifika školského managementu a neziskových organizací v kontrastu s podnikatelskými subjekty. V rámci studijního předmětu Management a ekonomika budou studenti schopni na základě získaných znalostí analyzovat vnitřní a vnější podmínky existence podniku a navrhnout strategii pro jeho další působení.