Sylabus: příprava studentů pro výuku výtvarné výchovy, prohloubení kreativní složky osobnosti, rozvíjení praktických i teoretických poznatků v oblasti prostorové a objektové tvorby. Hledání vlastního řešení, konceptu na aktuálně zadané téma na celý semestr.Téma je vždy jiné, týká se však problematiky objektu v krajině, veřejného prostoru, srovnávání městského a venkovského prostoru a konotace s pojmy ?veřejné a soukromé".
Klíčová slova: kreativita, cílevědomost, osobnost, identita, směr, informace, cit, komplexnost, důslednost.
Land-art - prostředí života, instalace.
Zkoumání přírodního prostředí a prostředí vytvořeného člověkem. Studenti vytvářejí i umělá prostředí - instalace.
Objekt - nálezy deklasovaného materiálu a předmětů jsou spojeny se zážitkovými procesy a dramatickými etudami. Objekty lze dotvářet - kumulace, instalace, kombinování materiálů.
Body-art - komunikace a sebepoznání.
Od poznávání vlastního těla student postupuje k fyzickým kontaktům, jejichž pomocí prohlubuje své sociální cítění. Výuka vrcholí změnami identity (líčení, maska, převlek).
Drama - maska - rituál - akce.