Charles Explorer logo
🇬🇧

Theoretical bases of P. E. I. for school specilization P. E.

Class at Faculty of Education |
OB7320144

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev, její místo v kulturním vývoji lidstva a měnící se role v různých společensko-historických podmínkách.

Vývoj vybraných didaktických systémů TV ve starověku, středověku a novověku. Místo pohybu v životě jedince i společnosti.

Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti - zejména v předškolním a mladším školním věku. Hypokineze a její důsledky.

Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo.

Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce.

Pohybová rekreace dětí. Tělesná kultura, životní styl a kultura života. Tělesná výkonnost a problematika sportu dětí předškolního a mladšího školního věku.

Kinantropologie jako vědní obor.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev. Vývoj vybraných didaktických systémů

TV. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti. Hypokineze a její důsledky.

Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Tělesná kultura, životní styl.Základní pojmy oboru.