Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev, její místo v kulturním vývoji lidstva a měnící se role v různých společensko-historických podmínkách.
Vývoj vybraných didaktických systémů TV ve starověku, středověku a novověku. Místo pohybu v životě jedince i společnosti.
Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti - zejména v předškolním a mladším školním věku. Hypokineze a její důsledky.
Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo.
Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce.
Pohybová rekreace dětí. Tělesná kultura, životní styl a kultura života. Tělesná výkonnost a problematika sportu dětí předškolního a mladšího školního věku.
Kinantropologie jako vědní obor.
Teorie a praxe z hlediska potřeb učitele MŠ. Tělesná kultura jako sociokulturní jev. Vývoj vybraných didaktických systémů
TV. Místo pohybu v životě jedince i společnosti. Pohyb a somatomentální vývoj osobnosti. Hypokineze a její důsledky.
Zdravotně orientovaná zdatnost. Tělesná cvičení jako prostředek a učivo. Motorické schopnosti a dovednosti. Tělesná výchova, sport a pohybová rekreace a jejich funkce. Tělesná kultura, životní styl.Základní pojmy oboru.