Předmět,cíle a úkoly didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí.
Výchova ke zdraví a bezpečí jako součást vzdělávání.
Didaktické aspekty implementace výchovy ke zdraví a bezpečí.
Didaktická transformace školního kurikula do edukační reality.
Plánování výuky.
Edukční cíle ve výchově ke zdraví a bezpečí.
Motivace ve výchově ke zdraví a bezpečí.
Výukové metody a organizační formy ve výchově ke zdraví a bezpečí.
Pojetí předmětu se opírá o poznatky oborové didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí s využitím poznatků transdisciplinární, mezioborové didaktiky. Předmět se zaměřuje na metodologické otázky didaktiky výchovy ke zdraví a bezpečí s důrazem na didaktickou transformaci školního kurikula do edukační reality. přispívá k rozvoji didaktického myšlení studentů učitelství pro naplnění očekávaných výstupů vzdělávací oblasti Člověk a zdraví ve školní praxi. Klade důraz na systémové chápání výuky, vysvětluje aplikační a integrační pojetí výchovy ke zdraví.