Charles Explorer logo
🇨🇿

Moderní management

Předmět na Pedagogická fakulta |
OCSU19VP02

Sylabus

Marketingové řízení školy:

Prezenční část:

●  pojetí marketingu a specifika marketingu ve vzdělávání,

●  provázanost marketingu a managementu školy,

●  marketingové řízení a marketingová strategie v oblasti vzdělávání,

●  řízení vztahu s klienty v oblasti vzdělávání, cílové skupiny,

●  implementace marketingu a kontrola.

Distanční část (asynchronní, e-learning):

●  analýza makroprostředí, mezoprostředí, mikroprostředí školy,

●  aplikace marketingového mixu ve škole.

Management v podmínkách globalizace:

Prezenční část:

●  základní pojmy,

●  hlavní projevy globalizace,

●  pozitiva, negativa, příležitosti a hrozby globalizace.

Distanční část:

●  vliv globalizace na školství.

Anotace

Moderní management zahrnuje dvě části - marketingové řízení školy (tvorba komplexní manažerské strategie, která efektivně využívá všech manažerských funkcí) a management v podmínkách globalizace (orientace v hlavních projevech a trendech globalizace v oblasti vzdělávání).