Marketingové řízení školy:
Prezenční část:
● pojetí marketingu a specifika marketingu ve vzdělávání,
● provázanost marketingu a managementu školy,
● marketingové řízení a marketingová strategie v oblasti vzdělávání,
● řízení vztahu s klienty v oblasti vzdělávání, cílové skupiny,
● implementace marketingu a kontrola.
Distanční část (asynchronní, e-learning):
● analýza makroprostředí, mezoprostředí, mikroprostředí školy,
● aplikace marketingového mixu ve škole.
Management v podmínkách globalizace:
Prezenční část:
● základní pojmy,
● hlavní projevy globalizace,
● pozitiva, negativa, příležitosti a hrozby globalizace.
Distanční část:
● vliv globalizace na školství.
Moderní management zahrnuje dvě části - marketingové řízení školy (tvorba komplexní manažerské strategie, která efektivně využívá všech manažerských funkcí) a management v podmínkách globalizace (orientace v hlavních projevech a trendech globalizace v oblasti vzdělávání).