Charles Explorer logo
🇬🇧

Modern Management

Class at Faculty of Education |
OCSU19VP02

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Marketingové řízení školy:

Prezenční část:

●  pojetí marketingu a specifika marketingu ve vzdělávání,

●  provázanost marketingu a managementu školy,

●  marketingové řízení a marketingová strategie v oblasti vzdělávání,

●  řízení vztahu s klienty v oblasti vzdělávání, cílové skupiny,

●  implementace marketingu a kontrola.

Distanční část (asynchronní, e-learning):

●  analýza makroprostředí, mezoprostředí, mikroprostředí školy,

●  aplikace marketingového mixu ve škole.

Management v podmínkách globalizace:

Prezenční část:

●  základní pojmy,

●  hlavní projevy globalizace,

●  pozitiva, negativa, příležitosti a hrozby globalizace.

Distanční část:

●  vliv globalizace na školství.

Annotation

Modern management includes two parts - marketing management of the school (creating a comprehensive management strategy that effectively uses all managerial functions) and management in the conditions of globalization (orientation in the main manifestations and trends of globalization in the field of education).