\r\n
3. Vytvoření kontextu: plánování v souvislostech
\r\n4. Zahájení projektu: vymezení zásad realizace a úloh žáků a studentů
\r\n5. Vlastní realizace projektu: získávání vědomostí
\r\n6. Uzavření projektu: prezentace
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\n1. Projects and the Curriculum: Seeing the Possibilities
2. Features of the Project Approach: A Framework for Learning
3. Making a Start on Context: Planning in Context
4. Phase 1. Launching a Project: Students’ Initial Understandings
5. Phase 2. Developing a Project: Building the Knowledge
6. Phase 3. Concluding a Project: Presenting the Work
1. Projekty a učivo: nalezení a vymezení možnosti
2. Vlastnosti projektového přístupu: rámec výuky
3. Vytvoření kontextu: plánování v souvislostech
4. Zahájení projektu: vymezení zásad realizace a úloh žáků a studentů
5. Vlastní realizace projektu: získávání vědomostí
6. Uzavření projektu: prezentace
Předmět je zaměřen na osvojení principů projektové metody vycházející ze zásad pedagogického progresivismu formulovaných v USA již koncem 19. století (John Dewey). Podtrhuje však myšlenková východiska, směřující k projektové metodě, jak je nalezneme u všech velkých pedagogů, J.
A. Komenského (Schola ludus), J.
H. Pestalozziho (vychovávajícího děti švýcarských sedláků k osvojení praktických činností) atd.
Výuka se zaměřuje na vymezení a specifika motivace, která vyplývá z potřeby vyřešit úkoly a přispívá k tomu, že učení je v této situaci intenzivní, na zásady zadávání úkolu, řešení projektu a na efekty v získávání poznatků a dovedností.