Poznávací proces, pojmotvorný procesFormální učení - interpretaceDiagnostika a reedukace formalismuKonstruktivismus v didaktice matematiky. Podnětná výuka.Číslo - didaktická transformace, základní didaktické problémy na ZŠ a SŠ; racuonální, celá a reálná čísla ve vyučování matematiceProcentaČíslo a proměnnáAlgebraické výrazy - základní didaktické problémy na ZŠ a SŠ<br style="color: #000000; font-family: arial, helvetica, verdana, tahoma; font-size: 12px; font-style: normal; font-variant: normal; font-weight: normal; letter-spacing: normal; line-height: normal; orphans: auto; text-align: start; text-indent: 0px; text-transform: none; white-space: normal;
Základy didaktiky matematiky: pojmotvorný proces z hlediska teorie generických modelů, formální poznatky, konstruktivistické vyučování, podnětná výuka. Didaktická interpretace matematických poznatků: Číselné obory, planimetrie, stereometrie, základy algebry.