Cíle EV. Prostředky a metody EV (projektové/interdiciplinární vyučování, narativní metoda, kooperativní metoda, dramatická metoda, názor, vnímání přírody všemi smysly, slavnosti atd.) Hodnocení EV (netradiční forma žákovského hodnocení, portfoliové hodncoení, esej, nástěnka, obraz či trojrozměrný výstup, atd.).
Problém odcizení člověka přírodě. Ekopsychologie.
Zooasistence a zooterapie.
Hlavní cíle EV, cíle EV stanovené v legislativních dokumentech (RVP PV). Prostředky a metody EV (projektové/interdiciplinární vyučování, narativní metoda, kooperativní metoda, dramatická metoda, názor, vnímání přírody všemi smysly, slavnosti atd.).
Odcizení člověka přírodě a syndromy s tím spojené (zoofóbie, biofóbie, syndrom padajících dětí atd.). Zooasistence a zooterapie.
Gardenoterapie. Ekopsychologie.
Hodnocení EV (netradiční forma žákovského hodnocení, portfoliové hodnocení, nástěnka, obraz či trojrozměrný výstup, atd.).