2. Podmínky výchovy
3. Cíle výchovy
4. Vztah subjektu a objektu výchovy jako oboustranně kultivující dialog
5. Prostředky výchovy
6. Průběh výchovy (proces utváření a výchovy charakteru)
7. Podstata pedagogického umění (činitelé, na kterých nejvíce závisí kvalita a účinnost výchovy)
8. Vzdělání a vzdělávání
9. Škola - nejvýznamnější výchovná a vzdělávací instituce
10. Pedagogika jako věda
\r\n
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"Contents:\r\n1. Formation and education of people\r\n2. Terms of education\r\n3. Educational goals\r\n4. The relationship of the subject and object of education as a mutually cultivating dialogue\r\n5. Educational resources\r\n6. The course of education (the proces of personality formation/education)\r\n7. The essence of teaching art (factors on which depend on the quality and efficiency of education the most)\r\n8. Education and training\r\n9. School - the most important educational and training institution\r\n10. Education as a science\r\n","inLanguage":"en"}]}
1. Utváření a výchova lidí
2. Podmínky výchovy
3. Cíle výchovy
4. Vztah subjektu a objektu výchovy jako oboustranně kultivující dialog
5. Prostředky výchovy
6. Průběh výchovy (proces utváření a výchovy charakteru)
7. Podstata pedagogického umění (činitelé, na kterých nejvíce závisí kvalita a účinnost výchovy)
8. Vzdělání a vzdělávání
9. Škola - nejvýznamnější výchovná a vzdělávací instituce
10. Pedagogika jako věda
Soubor přednášek nabízí podněty k tvůrčímu pedagogickému myšlení a jednání, koncepční návod k pedagogické tvorbě podložené znalostí věci a racionálním pojetím výchovy. Usiluje probudit přemýšlivost studentů/studentek, tedy přibližuje se výchově tázáním se po ní, kladením si otázek spíše než přebíráním hotových definic.
Během výuky budou použity online nástroje pro sdílení, hlasování a ověřování znalostí studentů (mentimeter.com, plickers.com a QR reader) na chytrých telefonech a tabletech studentů.