Obsah práce pro 1.st. ZŠ, v modifikované podobě i pro MŠ.
Osnova předmětu: 1/ Úvod do dané problematiky, seznámení studentů s požadavky pro získání KZ. 2/ Náslech u kolegy, nebo fakultního učitele, který využívá při své práci metody a techniky DV. 3/ Realizace lekce vycházející z aktuálního problému, tématu, situace dané třídy / školní výlet, sociální vztahy, život třídy/. 4/ Realizace lekce vycházející z aktuálně probírané výukové látky a očekávaných výstupů /spolupráce s vedoucím učitelem/. 5/ Realizace lekce inspirované literárním textem / pohádka, pověst, povídka, poezie, bajka /. 6/ Realizace lekce v níž bude propojena dramatická výchova s jinými esteticko-výchovnými předměty /VV, HV, pohybová/. 7/ Realizace Strukturovaného dramatu – realizované s ohledem k možnostem a zkušenostem dané věkové kategorie dětí. /inspirace: historické téma, literární text, sociální vztahy, apod./
Students will acquire competence to plan, implement, reflect and evaluate drama education in primary school and pre-school settings, deepen their competence to self-reflection. The basic means of acquiring these competences is practice, its theoretical reflection and its connection with the subject Theory and Didactics of Drama Education.
Students build their own style of teaching using knowledge and skills from drama education.