Pokročilá práce ve vektorovém grafickém editoru
Programování 3D aplikací OpenGl 2D objekty, transformace ve 2D, 3D objekty, transformace ve 3D, práce se scénou, pohyb, animace3D Grafické editory
Možnosti 3D modelováni, představení produktů, modelovací techniky
Cinema 4D Úvod - orientace v 3D prostoru (otočeni, přiblížení, pohledy, ortogonálni, perspektivní zobrazeni), transformace, grafická primitiva, renderingZáklady modelování - boolean, loft, extrude, polygon mesh modelingTextury - materiály, bitmapové textury, tvorba textury, pokročilé materiályOsvětlení - typy světel, barevné filtry, stíny, světelné atributy materiáluRendering - pokročilé nastaveni renderingu, pluginy, síťový renderingKamera - typy kamer, pohyb kamery, parametry kameryAnimace - klíčové snímky, animace po křivcePokročilé modelovací metody - částicové systémy, atmosférické efekty
Posláním předmětu Praktikum z grafického software - design je poskytnout studentům v návaznosti na základní předmět Počítačová grafika možnost prohloubit vědomosti a dovednosti z oblasti počítačové grafiky orientované na specifické technické a programové vybavení a práci s grafickými daty na počítači, a to z pohledu zdůrazňujícího tvůrčí práci s příslušnými technickými a programovými prostředky. Cílem předmětu je osvojení příslušných dalších poznatků a především pak rozvinutí praktických kompetencí studentů pro tvůrčí práci v oblasti počítačové grafiky, včetně hlubšího ovládnutí vybraných programových nástrojů, koncepčních, funkčních a estetických hledisek tvorby aplikací, organizace práce s grafickými daty a možností zpracování těchto dat ve vyšších celcích.
Předmět se orientuje na poznání vlastností vybraných grafických editorů, včetně 3D editorů, DTP systémů a dalších tvůrčích prostředí pro práci s grafickými daty, poznání jejich možností z hlediska tvůrčí práce, charakteristik základních tvůrčích pravidel a postupů a jejich ovládnutí v rámci vlastní tvorby grafických aplikací.