Charles Explorer logo
🇬🇧

Supervised Reflection Program for Special Educators II

Class at Faculty of Education |
OKBS3S119A

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Obsahové vymezení: 

Využívání portfolia v průběhu odborné praxe

Asistenční činnost, příprava, sdílení zkušeností jako součást formativního hodnocení.

Shrnující reflexe oborové praxe II.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Předmět reflektuje praktické působení studentů na pracovištích, při nichž uplatňují své teoretické znalosti a získávají nové zkušenosti s realitou profese. Jejich zkušenosti z oborové praxe II jsou následně předmětem společné diskuse i osobní konzultace s vedoucím praxe.

V předmětu Oborová praxe II studenti vstupují do praxe na přiděleném pracovišti, kde své hospitační aktivity rozšiřují o asistentské práce pod supervizí určeného pracovníka – speciálního pedagoga v praxi. Student se zapojuje do činností ve vybraném školském zařízení a připravuje si materiál pro "reflexi praxe", která následuje.

Předmět Program řízené reflexe speciálního pedagoga II vytváří prostor pro sdílení zkušeností z oborové praxe, pro výměnu informací získaných plněním jednotlivých úkolů přímo v praxi. Studenti provádějí reflexe k praxi, jejichž významnou součástí je supervize.

Zjištění zaznamenaná do portfolia jsou vzájemně reflektována pod supervizí vyučujícího. Supervize vede studenty k hlubšímu porozumění problematiky a profesionalizaci odborných činností.