Témata:
1) Připravenost dítěte na školní matematiku; zápis dítěte do školy; klíčové aktivity a míra porozumění; interpretace dětské reakce; úskalí; ávštěva mateřské školy a
1.r. ZŠ
2) Metody řešení problémů od předškolního věku púo
6.r. ZŠ.
3) Individualizace procesu s hledem na stupeň rozvoje žáka; specifika práce s nadprůměrným dítětem ve věku 5-7 let a žákem ve věku 10-11 let.
4) Analýza vybrané učebnice se zaměřením na čísla, modely, obrázky, slovní úlohy.
Kurz staví na aktivitě studentů. Vychází z jejich samostudia, které zpravidla předchází dané lekci.
Kurz se zaměřuje na propojení matematiky, kognitivní a vývojové psychologie jak v oblasti teoretické, tak v napojení na praxi (návštzěvy školských zařízení).