Charles Explorer logo
🇬🇧

Child and mathematics II

Class at Faculty of Education |
OKMN0M170A

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1) Aktivity: rozvíjející, diagnostické, terapeutické. Práce ve skupinách, druhy spolupráce ve skupině a problematika složení skupin v hodinách matematiky

2) Úlohy a počty řešení; setkání s nekonečnem; práce s nadprůměrným žákem ve vybrané situaci; komunikační kódy a jejich transformace; transformace a jejich význam

3) Stimulace logického myšlení a hodnocení žákových myšlenkových postupů; argumentace a nástroje na zlepšení

4) Analýza výukových materiálů a jejich komparace vzhledem k pevně stanoveným objektivně posouditelným kritériím

5) vývoj žáka a jeho popis; standardy pro "relativně snadný" přechod na druhý stupeň; analýza vyučovací hodiny

Annotation

The course follows on from the previous semester and adds to it other perspectives on didactics of mathematics, expands mathematical knowledge and enriches students with new techniques.