Komunikace ve výuce
Strategie vzdělávací politiky ČR 2030+
Didaktika, obecná didaktika, oborové didaktiky
Cíle a obsah vzdělávání v primární škole
Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, školní vzdělávací programy
Plánování výuky
Domény výukových cílů
Taxonomie vzdělávacích cílů
Řešení rušivého chování
Předmět seznamuje studenty s teoriemi obecné didaktiky s důrazem na jejich implikace do současnosti a využitelnost v praxi české primární školy. Cílem předmětu je naučit studenty analyzovat vybrané didaktické teorie.
Studenti se naučí správně formulovat vzdělávací cíl, na jeho základě vybírat učivo a plánovat efektivní výuku. Dále se naučí pracovat se současnými kurikulárními dokumenty a využívat nástroje efektivní komunikace a řešení rušivého chování ve výuce.
V předmětu studenti aktovně pracují s pedagogicko-psychologickým portfoliem.