/ inspirace: historické téma, literární text, sociální vztahy, apod./
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\nSyllabus of the course:
\r\n1. Introduction to the given issue, distribution of students to faculty teachers, introduction of students with requirements for obtaining KZ
\r\n2. Attentions of faculty teacher
\r\n3. Implementation of a lesson based on the current issue, topic, class / school trip, social relations, class life
\r\n4. Implementation of a lesson based on the currently taught subject and expected outcomes / cooperation with the teacher / teacher
\r\n5. Realisation of lesson inspired by literary text / fairy tale, reputation, short story, poetry, fable
\r\n6. Realisation of a lesson in which the dramatic education will be connected with other aesthetic-educational subjects (VV, HV, pohybová)
\r\n7. Structured drama realization - realized with regard to the possibilities and experience of the given age category of children
\r\n8. inspiration: historical theme, literary text, social relations, etc.
","inLanguage":"en"}]}Osnova předmětu: 1/ Úvod do dané problematiky, rozdělení studentů k fakultním učitelům, seznámení studentů s požadavky pro získání KZ. 2/ Náslech u fakultního učitele 3/ Realizace lekce vycházející z aktuálního problému, tématu, situace dané třídy / školní výlet, sociální vztahy, život třídy/. 4/ Realizace lekce vycházející z aktuálně probírané výukové látky a očekávaných výstupů /spolupráce s vedoucím učitelem/. 5/ Realizace lekce inspirované literárním textem / pohádka, pověst, povídka, poezie, bajka /. 6/ Realizace lekce v níž bude propojena dramatická výchova s jinými esteticko-výchovnými předměty /VV, HV, pohybová/. 7/ Realizace strukturovaného dramatu – realizované s ohledem k možnostem a zkušenostem dané věkové kategorie dětí. / inspirace: historické téma, literární text, sociální vztahy, apod./
Studenti získají kompetenci k plánování, realizování, reflektování a hodnocení výuky dramatické výchovy v podmínkách primární školy a předškolního zařízení, prohloubí kompetenci k vlastní sebereflexi.
Základním prostředkem k získání těchto kompetencí je praxe, její teoretická reflexe a propojení s předmětem Teorie a didaktika dramatické výchovy.