1) Diagnostika hudebních schopností předškolního dítěte.
2) Hudební pregramotnost a gramotnost.
3) Dětské hudební soubory.
4) Vedení dětského hudebního souboru.
5) Výběr repertoáru, techniky vedení, zajištění hudebního doprovodu.
6) Příprava a průběh vystoupení dětského hudebního souboru.
7) Individualizace hudebních činností podle míry nadání dětí.
8) Náslech a praktické vedení hudebních činností v předškolním oddělení dětského souboru.
Studenti získají informace o diagnostice a možnostech rozvoje hudebního nadání dětí v předškolním věku, osvojí si techniky vedení různých hudebních činností. Zaměří se na výběr repertoáru a individualizaci úkolů s ohledem na různou míru hudebního nadání dětí.
Součástí výuky je náslech a praxe v dětském hudebním souboru. Obsahem seminární práce bude scénář vystoupení dětského hudebního souboru s vypracovaným hudebním doprovodem dětských interpretů i pedagoga, seminární práce bude prezentována ve výuce nebo na konzultaci.