1. Teoretické zázemí elektronické podpory výuky - filosofie přístupu k využívání elektronické podpory
2. Moodle - pojetí správcovství a uživatelských rolí, princip modulární struktury systému, autentizace
3. Moodle - aktivity a činnosti z pohledu role tutora, možnosti komunikace a sdílení, způsoby kooperace
4. Google Učebna - cloudové řešení v analogii a rozdílnostech k LMS Moodle
5. Google Učebna - aktivity a provázanost činností a struktur
Předmět Technologická prostředí pro podporu výuky se v teoretické poloze zaobírá obecnými charakteristikami elektronické podpory výuky. Rozkrývá specifika e-learningu, blended learningu, mobile learningu. V praktické poloze se pak věnuje popisu, výhodám, komparaci dvou současně nejvýznamnějších platforem - LMS Moodle a Google Učebny.
Cílem předmětu je studenty prakticky seznámit s možnostmi elektronické podpory výuky v kontextu moderních přístupů a nejpoužívanějších platforem v praxi.