Reflexe témat předmětu Vzdělávací technologie v práci učitele:
1. Aktuální vývoj vzdělávacích technologií
2. Role vzdělávacích technologií
3. Proměny aplikací vzdělávacích technologií
4. Využití technologií ve formálním vzdělávacím prostředí
5. Využití technologií v neformálním vzdělávacím prostředí
6. Využití technologií v informálním vzdělávacím prostředí
7. Perspektivy vzdělávacích technologií
Studijní předmět Počítač ve vzdělávání je jako volitelný určen pro studenty následného magisterského studia učitelství, kteří jsou vybaveni počítačovou gramotností a disponují již základními znalostmi metodiky využití ICT - to znamená, že absolvovali (případně paralelně studují) kurz OPNZ0I152C Vzdělávací technologie v práci učitele nebo mají za sebou jinou ekvivalentní výuku (třeba v cizině). Hlavním cílem je prohloubit problematiku využití technologií ve vzdělávání, diskutovat aktuální témata a seznámit se s nejdůležitějšími (typicky cloudovými) online aplikacemi důležitými pro učitele formou workshopů.