Témata:
1. Přechodové obtíže žáků s SPUCH (1.st. vs.
2.st., ZŠ vs. SŠ, SŠ vs. VŠ)2. Obecné formy podpory a přístupy k žákům s SPUCH ve vyšších stupních vzdělávání, plán pedagogické podpory, individuální vzdělávací plán3. Přístupy učitele k žákům s přetrvávajícími obtížemi ve čtení, metody a formy podpory
4. Přístupy učitele k žákům s přetrvávajícími obtížemi psaní, metody a formy podpory
5. Přístupy učitele k žákům s přetrvávajícími obtížemi matematice, metody a formy podpory
6. Projevy SPU v jazykových předmětech, přírodovědných předmětech, společenskovědních předmětech
7. Přístupy učitele k žákům se specifickými poruchami chování, individuální výchovný plán
8. Spolupráce učitele ve vnitřní síti školy - školní poradenské pracoviště, vedení školy9. Spolupráce učitele s aktéry mimo školu (rodiče, odborná pracoviště)
10. Další formy podpory učitele - vzdělávání, metodické vedení, supervize
The course is a continuation of Pedagogical and School Psychology, where the basic theoretical aspects (definitions, clinical manifestations, legislation in relation to the provision of support measures) of specific learning and behavioural disorders were mentioned. The follow-up course deepens this knowledge, especially in relation to specific approaches to pupils with these problems at primary school level 2.