Cílem předmětu je transformace lingvistických poznatků, které studenti získali v bakalářském studiu, do didakticky efektivních forem přizpůsobených potřebám a schopnostem žáků. Studenti poznávají teoretické základy výuky základních komponentů anglického jazykového systému a v historickém průřezu se seznamují s teoriemi a metodami, které významně ovlivnily zejména paradigmata výuky gramatiky a lexika (např. metoda gramaticko-překladová, behaviorismus a metoda audiolingvální, lexikální přístup).
V rámci teoreticky zaměřených přednášek je pozornost věnována především rozvoji tzv. profesního vidění studentů, tj. schopnost identifikovat / vidět vybrané aspekty výuky anglického jazyka (noticing) a schopnost viděné diskutovat s oporou v teorii, tzv. uvažovaní založené na vědění (knowledge based reasoning). Vybrané diskuse probíhají nad praktickými ukázkami výuky, a to jak videozáznamy hodin, tak prostřednictvím návštěv/y reálné výuky.
V seminářích jsou vedeni k tomu, aby si uvědomili své vlastní prekoncepty. Vědomosti, dovednosti a postoje rozvíjejí diferencovaným studiem literatury, partnerským učením, simulacemi typických učebních strategií, vrstevnickým vyučováním a reflexí. Vytvářejí si osobní soubory účinných aktivit rozvíjejících komunikativní jazykové kompetence.
Pro tento dotaz bohužel nemáme k dispozici žádné další výsledky.