Každý seminář se zaměří na vybrané téma z didaktiky FJ dle potřeb na požadavků studentů v závislosti na autoreflexi ze souvislé oborové praxe I i II. a tématu/cíli výuky.
Seminář bude obsahovat vlastní výstupy studentů formou "micro enseignement" (důraz na řečové dovednosti ve vztahu k jazykovým prostředkům, evaluaci a strategie) a následnou reflexi formou zápisků a skupinové reflexe (blog).
Kurz se zaměří na prohloubení získaných teoretických i praktických znalostí a dovedností z kurzů Didaktika I. - III. Cílem je reflexe výše uvedeného a obohacení o aktuální témata (druhý cizí jazyk, evaluace, státní maturity, diferenciace, EMILE-CLIL, profil učitele jazyka, evropská dimenze učení jazyků ve vztahu k FJ) formou praktické pedagogické práce s žákem v simulovaném prostředí. Teoretická témata budou vycházet z aktuálních potřeb studentů před a po jejich výstupu.
Evaluace:
Pedagogické výstupy a jejich reflexe.
Aktivní účast na semináři
Zpracování vybraného tématu formou rešerše v základní literatuře ke kurzu. (Seminární práce jako forma přípravy na státní zkoušku)
Max. dva pokusy na zápočet