Předmět je zaměřen na osobnostní rozvoj studentů vztahující se k zvolenému oboru. Týká se konkrétních oblastí komunikace, dialogu, diskuse, argumentace a poznávání sebe sama v souvislostech nové na učitelskou profesi zaměřené studijní skupiny.
V sociálním rozvoji jsou interakční procesy orientovány na ochotu poznávat druhé, přijímat shody a odlišnosti v názorech a osobních preferencích. Interaktivní metody se zaměřují na rozvoj kooperace v různém uskupení studentů, prohlubují vzájemné poznávání a podněcují důvěru pro soužití ve skupině.
Předmět je zaměřen na osobnostní rozvoj studentů vztahující se k zvolenému oboru. Týká se konkrétních oblastí komunikace, dialogu, diskuse, argumentace a poznávání sebe sama v souvislostech nové na učitelskou profesi zaměřené studijní skupiny.
V sociálním rozvoji jsou interakční procesy orientovány na ochotu poznávat druhé, přijímat shody a odlišnosti v názorech a osobních preferencích. Interaktivní metody se zaměřují na rozvoj kooperace v různém uskupení studentů, prohlubují vzájemné poznávání a podněcují důvěru pro soužití ve skupině. Východiskem k aktivitám studentů jsou metody sociálně psychologického výcviku a dramatické výchovy.