Přednáška a seminář 1-2: didaktický materiál pro výuku, základní dělení a reflexe výzev v 21. století
Přednáška a seminář 3-4: jazykové učebnice (ISCED 2) jako set didaktických možností
Přednáška a seminář 5-6: jazykové učebnice (ISCED 3) jako set didaktických možností
Přednáška a seminář 7-8: využití a tvorba didaktického materiálu v kontextu mezipředmětového pojetí výuky
Přednáška a seminář 9-10: využití a tvorba didaktického materiálu s využitím ICT a AI
Přednáška a seminář 11-12: podpůrný didaktický materiál, reflexe a evaluace kurzu
Předmět navazuje na předchozí předmět Didaktika FJ I a Oborovou praxi s reflexí. Student si prohloubí porozumění kontextu výuky jazyka a seznámí se se širokou škálou didaktického materiálu.
Bude schopen rozlišit pozitiva i negativa jednotlivých možností zapojení těchto materiálů do výuky. Pod vedením vyučujícího si zkusí tvorbu didaktického materiálu.
Bude schopen analyzovat, reflektovat i hodnotit didaktický materiál, který vytvořil on či někdo jiný (student, učitel, expert na evaluaci). Seznámí se s různými typy hodnocení.