Charles Explorer logo
🇨🇿

Úvod do didaktiky německého jazyka

Předmět na Pedagogická fakulta |
OPBG3G041A

Sylabus

Témata:

Média ve vyučování němčiny jako cizího jazyka

Informační a odborné zdroje

Principy formativního hodnocení a responzivní výuky ve výuce němčiny

Principy projektového vyučování

Tandemová výuka v němčině

Formy hodnocení ve výuce NJ

Měření a zjišťování efektivity vzdělávacího procesu

Anotace

Cílem předmětu je v rámci přednášek zprostředkovat studentům základní poznatky z didaktiky německého jazyka. Studenti si osvojí základní poznatky z oblasti využití médií ve výuce němčiny jako cizího jazyka.

Zároveň se seznámí s principy projektového vyučování, a to i s využitím médií. Obsah předmětu tvoří témata: Média ve vyučování němčiny jako cizího jazyka; Informační a odborné zdroje; Principy projektového vyučování; Tandemová výuka v němčině, Formy hodnocení ve výuce NJ; Měření a zjišťování efektivity vzdělávacího procesu.

V rámci seminářů si studenti prohlubují poznatky a praktické dovednosti získávané v kurzu Didaktika německého jazyka I.