Fáze pro začátek, průběh a konec hodiny.
Fráze pro organizační pokyny – uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností.
Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností.
Fráze pro pozitivní motivaci ž áků – pochvala, povzbuzení, napomenutí.
Fráze pro zkoušení a testování žáků.
Fráze pro zadání domácích úkolů.
Fráze pro komunikaci žáků s učitelem.
Cílem předmětu je rozvíjet u studentů dovednost komunikace se žáky v německém jazyce. Studenti si procvičují základní fráze v jednotlivých etapách vyučovací hodiny a v různých edukačních situací.
Fráze jsou procvičovány v rámci mikrovýstupů, které jsou nahrávány videokamerou a následně analyzovány včetně rozboru jazykových chyb. Procvičovány budou fráze z následujících oblastí: Fáze pro začátek, průběh a konec hodiny.
Fráze pro organizační pokyny – uspořádání třídy, časová organizace. Organizace žákovských činností.
Fráze pro nácvik jazykových prostředků a řečových dovedností. Fráze pro pozitivní motivaci žáků – pochvala, povzbuzení, napomenutí.
Fráze pro zkoušení a testování žáků. Fráze pro zadání domácích úkolů.
Fráze pro komunikaci žáků s učitelem.