Charles Explorer logo
🇬🇧

Bachelor Seminar A/B

Class at Faculty of Education |
OPBP3Q501A

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

Úvodní část 1 Seznámení s koncepcí, smyslem kurzu a požadavky k zápočtu 2 Vyvoření harmonogramu s daty prezentace jednotlivých studetů 3 Předtavení kritérii hodnocení baklářských prací a základních dokumentů s požadavky 3.1 Kritéria hodnocení celkového charakteru bakalářských prací:UcelenostOriginalitaRozsah materiáluAdekvátnost a hloubka analytických postupůUkotvenost a reflexe ve vztahu k dosavadnímu poznání3.2 Kritéria pro hodnocení průběhu obhajobyPrezentaceReakce na připomínkyKvalita diskuze4 Projekt práceStudentovi slouží k promyšlení struktury a cílů budoucí práce, vyučujícímu k jejich posouzení. Projekt má standardně 1 stranu a obsahuje cíl práce, výzkumné otázky, abstrakt práce (10-15 řádků) - co nejvýstižnější shrnutí obsahu budoucí práce (vyhněte se nic neříkajícím obecným formulacím) a dále seznam zdrojů, se kterými student zamýšlí pracovat (vč. zdrojů již prostudovaných)Součástí projektu je časový plán - správné načasování rešerší, četby literatury, sepsání a korektur bakalářské práce.5 Formální úpravaviz Opatření děkana č. 38/2020

Seminární část (počínaje druhým setkáním)

Prezentace projektů jednotlivých studentů

Annotation

Bachelor seminar prepares students to succesfully meet the requirements of bachelor thesis. The conception of a subject is to let students prepare research design document and to present a progress in their work.

Feedback for thesis is provided by the lector, however, activity of students and mutual reflection of researched topics and problems is supported. The subject also incorporates an introduction to official requirements for bachelor thesis.