Program kurzu je postaven na reflexi praktického působení studentů v prostředí inkluzivní základní školy, kde studenti uplatňují své teoretické znalosti a získávají nové zkušenosti s realitou profese. Studenti se učí pomáhat žákovi v přímé práci při mimoškolní aktivitě vedoucí k lepšímu zvládnutí aktuálního učiva a k podpoření oslabené funkce žáka. Studenti při plánování aktivity vycházejí z baterie testů, které zajišťují vstupní audit žákových silných a slabých stránek v kontextu školní práce a přípravy na ni. Zkušenosti z práce s vybranými žáky se specifickými vzdělávacími potřebami jsou následně předmětem společné diskuse i osobní reflexe. Významnou součástí semináře je supervize, která vede studenty k hlubšímu porozumění dané problematiky. Reflexe plnění zadaných úkolů: - provedení testování a individuální práce s žákem, využívání testových úloh - příprava a realizace podpůrné aktivity cílenou na posílení osobnostních kompetencí žáka - posílení žáka v předmětech, které určí jeho učitel Rozpis termínů reflektované oborové praxe I.
1.
15.10.2018 Po 14:25 - 15:25 seznámení studentů se školou
2.
16.10.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
3.
22.10.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
4.
23.10.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
5.
29.10.2018 Po 14:25 - 15:55 podzimní prázdniny
6.
30.10.2018 Út 13:25 - 14:55 podzimní prázdniny
7.
5.11.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
8.
6.11.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
9.
12.11.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
10.
13.11.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
11.
19.11.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
12.
20.11.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
13.
26.11.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
14.
27.11.2018 Út 13:25 - 14:25 práce s žáky
15.
3.12.2018 Po 14:25 - 15:25 práce s žáky
17.12. – kontrola a doložení praxe v předmětu Program řízené reflexe R 209 od 14:30 hod do 16 hodin.
Students reflect their work in a non-governmental non-profit organization within the course Practical Training I.