Charles Explorer logo
🇬🇧

Digital portfolio and content evaluation of educational media II

Class at Faculty of Education |
OPBZ00117C

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Syllabus

1) Tvorba digitálního portfolia pro potřeby pedagogické praxe. Technické parametry (Mahara), praktická tvorba obsahových celků. Složky portfolia, multimediální obsah.

2) Práce s portfoliem v pedagogické praxi. Jednotlivé funkce portfolia (archivační, agregační, prezentační, reflexivní, komunitní, vzdělávací) a jejich využití při tvorbě výstupů pro konkrétní cílové skupiny - studenti, kolegové, rodiče, veřejnost...

3) Vzdělávací média jako součást digitálního portfolia. Integrace multimediálních vzdělávacích obsahů do portfolia. Kontextualizace v rámci vybraných druhů portfolia. Autorská práva, sdílení.

4) Propojení s didaktickou evaluací, výsledky učení, naplnění cílů. Portfolio jako nástroj plánování profesního rozvoje. Peer-to-peer hodnocení.

This text is not available in the current language. Showing version "cs".Annotation

Tvorba digitálního portfolia pro potřeby pedagogické praxe. Práce s portfoliem v pedagogické praxi. Vzdělávací média jako součást digitálního portfolia. Jak na obsahovou evaluaci vzdělávacích médií? Propojení s didaktickou evaluací, výsledky učení apod.

Předmět je realizován ve spolupráci s Vyšší odbornou školou publicistiky.