Výrazy a úpravy výrazů
\r\nRovnice a nerovnice
\r\nZávislosti a funkce
\r\nVyužití ICT ve výuce matematiky
\r\nPráce s daty a statistika
","inLanguage":"cs"},{"@type":"Syllabus","text":"\r\nSchool educational programme and its realisation, competences in teaching mathematics, cross-subject topis in teaching mathematics
Selected mathematical topics from the point of view of teaching at primary and secondary schools, pupils' problems, different teaching approaches, etc.:
Algebraic expressions and their manipulation
\r\nEquations and inequalities
\r\nRelationships and functions
\r\nData handling and statistics
\r\nUsing ICT in the teaching of mathematics
","inLanguage":"en"}]}ŠVP a jeho realizace, kompetence ve vyučování matematice, průřezová témata ve vyučování matematice Vybrané celky z matematiky z hlediska výuky na ZŠ, SŠ, obtíží žáků, různých výukových přístupků apod.:
Výrazy a úpravy výrazů
Rovnice a nerovnice
Závislosti a funkce
Využití ICT ve výuce matematiky
Práce s daty a statistika
Cílem kurzu je propojení nezbytné didaktické teorie (na úrovni obecné didaktiky a na úrovni oborové didaktiky) s individuálními představami studentů, s jejich očekáváními včetně konfrontace s praktickými situacemi (simulovaná cvičení, analýzy videozáznamů atd.). Jedná se o pokračování didaktiky matematiky I.