. individualizovaný výběr principů výuky AJ
· diskuze a následná úprava výběru principů
· prezentace dílčích výsledků práce v seminářích
· zpracování eseje
· tvorba observačního archu
· příprava na observaci
. observace
· reflexe observace
· dopracování závěrečné práce
Cílem kurzu je syntéza teoretických poznatků z oblasti didaktiky anglického jazyka získaných v průběhu studia, prohloubení teoretické základny profesní kompetence studentů učitelství, zvědomování a formování individuálního pojetí cizojazyčné výuky a rozvoj reflektivních strategií a technik v souladu s pojetím učitele jako reflektivního praktika. Seminář provází účastníky procesem tvorby závěrečné práce.
V průběhu semestru se budou společně hledat cesty k jejímu zpracování a diskutovat dílčí výstupy. Závěrečná práce je jedním z výstupů studia specializace anglický jazyk a zároveň přípravou na vstup do učitelské praxe.
Reprezentuje autorův/autorčin utvářející se osobitý přístup k výuce anglického jazyka na prvním stupni základní školy v teoretické i praktické rovině. Má podobu profesního portfolia a obsahuje následující komponenty: 1.
Esej s názvem 'Seven essential principles for teaching English to young learners’ 2. Observační archy a syntéza pozorování 3.
Povinně-volitelná část.