11.10. Pedagogika jako věda (co je PG, základní PG disciplíny, aplikované, hraniční, deskriptivní, normativní a hodnotový výrok-věda o výchově, filozofie výchovy, praktická pg) 25. 10.
Kvalitativní přístup a realizovaná výzkumná šetření 1. 11. Kvantitativní a smíšený přístup a realizovaná šetření 8.11.
Cíle studia U1st, systém studia, na koho se obracet a jak, studenští tutoři, senát. Studentské portfolio v průběhu studia 15.11.
Erasmus + programy a jejich význam - orientace v nabídce studijních pobytů, dobrovolnické aktivity; prezentace studentů se zkušeností se studiem v zahraničí 22.11. Práce se zdroji 29.11.
Vysoké školství 6.12. Kooperativní pedagogika - význam, cíle, metody, příklady využití 13.12.
Kooperativní pedagogika - výsledky výzkumů 20.12. Výuka na 1. stupni ZŠ - zadání úkolu k četbě3.1.
SPOLEČNĚ Reflexe četby, reflexe předmětu
Soubor přednášek nabízí podněty k tvůrčímu pedagogickému myšlení a jednání, koncepční návod k pedagogické tvorbě podložené znalostí věci a racionálním pojetím výchovy a vzdělávání. Usiluje probudit přemýšlivost studentů/studentek, zdůrazňuje aktivní kladení si otázek spíše než přebírání hotových definic.