(1) seznámení se s vybranou školou jako instituc í, včetně relevantních kurikulárních dokumentů, a s třídami mentora prostřednictvím pozorování;
(2) výkon samostatné pedagogické činnosti ve třídách mentora, a to jak ve spolupráci s mentorem, tak samostatně. Součástí praxe bude mino jiné pořízení videozáznamu jedné vyučovací hodiny a její reflexe s mentorem, tj. fakultním učitelem, a didaktikem AJ. V rámci reflexe praxe budou studenti pracovních skupinách 2-4 studentů vzájemně analyzovat a hodnotit videonahrávky svých vlastních vyučovacích hodin. Studenti rozšíří své profesního portfolio o relevantní materiály.
Souvislá oborová praxe na SŠ s reflexí je zaměřena především na samostatné výukové výstupy studentů a jejich následnou reflexi, a to s ohledem na věková specifika studentů střední školy. Praxe bude sestávat ze dvou základních etap: (1) seznámení se s vybranou školou jako institucí, včetně relevantních kurikulárních dokumentů, a s třídami mentora prostřednictvím pozorování; (2) výkon samostatné pedagogické činnosti ve třídách mentora, a to jak ve spolupráci s mentorem, tak samostatně.
Součástí praxe bude mino jiné pořízení videozáznamu jedné vyučovací hodiny a její reflexe s mentorem, tj. fakultním učitelem, a didaktikem AJ. V rámci reflexe praxe budou studenti pracovních skupinách 2-4 studentů vzájemně analyzovat a hodnotit videonahrávky svých vlastních vyučovacích hodin.
Studenti rozšíří své profesního portfolio o relevantní materiály.