Principy projektového vyučování a jeho uplatnění v přírodovědném vzdělávání
Postup realizace projektu (volba tématu, motivace žáků, náležitosti správně navrženého projektu, volba výstupů, problémy realizace projektů)
Badatelské aktivity jakožto základ přírodovědně orientovaných projektů, principy IBSE
Hodnocení projektu a jeho dopadu na vzdělávání, výzkumné poznatky, evaluační nástroje
Zdroje námětů na projekty
Analýza publikovaných projektů ve vztahu k teoretickým východiskům, kurikulárním dokumentům a praktickým aspektům realizace
Příprava vlastního projektu, ověření funkčnosti dílčích aktivit
Prezentace přípravy vlastního projektu, realizace ústřední části aktivit v rámci modelové výuky během
The course is focused on the use of project-based teaching in science education. Attention is paid to the theoretical foundations of project-based education, the issue of selecting the appropriate topic, the requirements of the included research activities, the student activation and their involvement in the project, project outputs and difficulties in implementation of PBE.
The theoretical part also includes topics of the project evaluation and research findings. In the practical part of the course students design plan of own project and the functionality of sub-activities is verified in model teaching.